Skip to content

מערכת מוודל של מכון דוידסון

מרחב למידה מתקדם לילדים

מכון דוידסון פנו אלינו בבקשה להפוך את מערכת ניהול הלמידה שלהם למותאמת אישית. המטרה הייתה לייצר למידה חוויתית, דרך משחקים ובהתאמה ישירה לקצב ולרמה של התלמידים. כמו כן, לאפשר מסלולי למידה הבנויים מכמה שלבים שתורמים להתקדמות האישית בתכנית הלימודים. שמחנו לעמוד באתגר וליצור לתלמידים סביבת למידה משמעותית ומתוקשבת.

linux mysql php lom bootstrap html jquery css js

מה היה האתגר?

להשתמש באמצעים עיצוביים, חיוויים ויזואליים להתקדמות ומשחקונים אינטראקטיביים - כדי ליצור למידה מותאמת אישית. למעשה, התלמידים מתקדמים באופן חוויתי במסלול הלמידה, כל אחד בקצב שלו. כמו כן, למורים יש דרך לשייך פעילויות שונות, להוסיף סינונים בבחנים ולהתאים את התכנים לרמה של התלמידים בקורס. דוגמה לאחד המשחקים הוא "עץ משפחתי" שמסביר בצורה מסקרנת על תחום הגנטיקה.

איך עשינו את זה?

פיתחנו תצורת קורס מותאמת אישית על פלטפורמת מוודל וביצענו התאמות ושדרוגים בצורה הקיימת. הוספנו סינון פעילויות עבור הלומדים על ידי יצירת קריטריונים מוגדרים מראש וביצענו התאמות נראות לרכיב הבוחן. כמו למשל, הוספת סינון על פי סוג שאלה. הנה כמה דוגמאות:

  • תצוגה ויזואלית - לאפשר למורים ליצור מראה חדש לקורסים עם אפשרות לאפיון אישי. למשל, מסלול הלמידה מאופיין ויזואלית על ידי תמונת רקע מיוחדת, צבעים והוספת שדות בעמוד הפרופיל. כמו כן, שילוב של משחקונים יצירתיים מאפשרים למידה אינטראקטיבית וחוויתית.
  • התאמה אישית - לאפשר למורים לבחור ולשייך פעילויות מסוימות לתלמידים ספציפיים. כמו כן, ליצור מסלולי למידה עם אבני דרך להשלמת הקורס. כלומר, דרך חיווי ויזואלי אפשר להתקדם במעין "סולם" התקדמות אישית.
  • ניהול מתקדם - לאפשר למורים ולמשתמשי המערכת לנהל את תכניות הלמידה בקורס באופן שמותאם לתלמידים. למשל, לפתוח אפשרות ליצור נושא משורשר ולשייך אליו נושאים מהקורס. דוגמה נוספת היא להוסיף שאלות בבוחן כדי לסנן ולחלק את התלמידים על פי הרמה האישית שלהם.
  • project-2-t-3-6

רוצים לדעת יותר?

לחיצה קטנה והמומחים שלנו יצרו איתך קשר טלפוני לתיאום הדגמת המערכת אחד על אחד

לצפייה במערכת

הצצה למערכת

percent circles

84%

עליה במעורבות הלומדים

בממוצע בכל הקורסים

18%

עליה בשימוש

בפעילויות השונות

התוצאה - יצירת הזדמנויות למידה חדשות

בזכות הפיתוחים החדשים שהוספנו והתאמות ויזואליות במערכת המוודל, איפשרנו למידה א-סינכרונית, ויצרנו ממשק נוח וידידותי להוספת תכנים יצירתיים לקורס. כשיש במערכת ניהול הלמידה חווית משתמש טובה ומשחקונים אינטראקטיביים, התלמידים יכולים לצפות בחומרי הלימוד בזמנם ולהתפתח בקצב האישי שלהם.

היית רוצה לדעת על פיתוח חדש שלנו לפני כולם?

רק צריך להשאיר מייל ונוכל לשלוח לך עדכונים על הפיתוחים החדשים שלנו בתחום הלמידה (:** לא לדאוג, אנחנו שולחים מיילים רק כשיש לנו משהו ממש גדול ומרגש לספר עליו.