Skip to content
solution top banner
רוצה להציץ בדוגמה

רכיבים חדשים

dashboard

יצירת דוחות

כל שימוש במפה השיתופית יכול להיכלל בדוחות או בגרפים שלנו

רוצה להציץ בדוגמה
dashboard

Dashboards עיצוב

גם את המפות השיתופיות אפשר לעצב ולהתאים למיתוג של הארגון ולנוחות המשתמשים

רוצה להציץ בדוגמה

חשיבה - מה הן כוללות?
כלים ופתרונות

יכולת הטמעה חלקה


אנחנו משלבים את הכלי השיתופי לתוך מערכת ניהול הלמידה בצורה מושלמת (Seamless integration) תוך הקפדה על זיהוי המשתמשים. כמו כן, אנחנו שומרים על כל שימוש שנעשה בכלי השיתופי, חזרה לתוך המערכת.

כלי אנליטיקה מתקדמים


חשוב מאוד לתעד את הפעילות במפות החשיבה כדי להפיק מסקנות להמשך הדרך. יש לנו כלי אנליטיקה מגוונים שמאפשרים לבנות מודלי חיזוי על בסיס נתונים רבים שקיימים במערכת.

יכולות עיצוב


אנחנו מקפידים על עיצוב חווית משתמש בכל גודל מסך. דרך תצוגה גרפית מותאמת אישית של מדדי הפעילות המרכזיים אנחנו מאפשרים התמצאות נוחה ומהירה. זה תקף גם בנראות הויזואלית של הכלים השיתופיים וגם במערכת הלמידה כולה.

בניית תרבות למידה

למידה משולבת


מדובר על שילוב הרמוני בין למידה פנים מול פנים ולמידה מקוונת (Blended learning). בזכות מערכת הלמידה שאנחנו מפתחים, אפשר לנהל את הלמידה המשולבת תחת פלטפורמה אינטואיטיבית אחת.

מעורבות הלומדים


כדי להעלות את רמת הלמידה ולהפוך אותה למשמעותית יותר ללומדים, צריך לאפשר להם להיות חלק. מנהלי ומנהלות ההדרכה יכולים ליצור תוכן אינטראקטיבי במערכת וכך להעלות את רמת הקשב, להטמיע את התוכן בצורה אפקטיבית יותר ואפילו גם להנות מזה.

למידה שיתופית


בעזרת חלוקה לקבוצות, שימוש בכלים שיתופיים (כמו מפות חשיבה ולוח לבן) ולמידה בצורה "משחקית" אפשר להטמיע את החומר הלימודי בצורה טובה יותר. כמו כן, למידה על ידי חידונים, שאלונים, משחקי זיכרון ועוד מאפשרים ללומדים להנות תוך כדי וכך ליצור למידה משמעותית.

עלייה במעורבות הלומדים

שימוש בכלים שיתופיים כמו מפות חשיבה או לוח לבן מגדיל מעורבות, הופך את הלמידה למשמעותית יותר ואפילו גם ?מהנה. רוצה לשמוע יותר על מערכת ניהול למידה שלנו

לחיצה לעוד פרטים
85%

רוצים לדעת יותר?

לחיצה קטנה והמומחים שלנו יצרו איתך קשר טלפוני לתיאום הדגמת המערכת אחד על אחד

לצפייה במערכת

הכל נשמע מבטיח,
אבל יש עוד שאלות הכי טוב שנדבר?

רק צריך להשאיר כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם

    היית רוצה לדעת על פיתוח חדש שלנו לפני כולם?

    רק צריך להשאיר מייל ונוכל לשלוח לך עדכונים על הפיתוחים החדשים שלנו בתחום הלמידה (:** לא לדאוג, אנחנו שולחים מיילים רק כשיש לנו משהו ממש גדול ומרגש לספר עליו.