Skip to content

מערכת ניהול למידה - מה מקבלים?

אנחנו מפתחים מערכת ניהול למידה מותאמת אישית עם מגוון רחב של יכולות למידה. החל מרכישת נהלי עבודה חדשים ("קרא וחתום") ועד למידה מקוונת ומשמעותית בתחומים מקצועיים וחברתיים. כמו כן, יכולות הפיתוח שלנו מאפשרות פתרונות גמישים לכל רעיון ומטרה של מנהלי ומנהלות ההדרכה בארגון. הנה דוגמה מאחד מהפרויקטים שלנו >> פרויקט פטל

illustrator
illustrator

מערכת ניהול למידה - מה מקבלים?

אנחנו מפתחים מערכת בהתאמה אישית, תוך ראייה כוללת של צרכי הארגון - החל מעיצוב ממותג, דרך כלי מדידה ומעקב ועד יכולות שילוב עם מערכות נוספות בארגון. כל זאת, כדי להעניק חווית למידה ברמה הגבוהה ביותר וליצור פתרון שלם לניהול הלמידה בארגון.

הנה דוגמה לחלק מיכולות המערכת:

  • למידה שיתופית - אפשרות למידה סינכרונית וא-סינכרונית.
  • כלי אנליטיקה מתקדמים - כולל מודלי חיזוי, דו"חות פעילות ועוד. (לינק לעמוד אנליטיקה)
  • מערכת מותאמת אישית - יכולת אינטגרציה למערכות הארגון וגמישות המערכת לפי צרכי הארגון.
  • מערכת בקרה - כולל אבטחת מידע ושמירה על פרטיות המשתמשים.

רוצים לדעת יותר?

לחיצה קטנה והמומחים שלנו יצרו איתך קשר טלפוני לתיאום הדגמת המערכת אחד על אחד

לצפייה במערכת

ממשק רספונסיבי

אנחנו מקפידים על עיצוב חווית משתמש בכל גודל מסך. דרך עיצוב מערכת הלמידה בצורה אינטואיטיבית אנחנו מאפשרים התמצאות נוחה ומהירה.

מיתוג אישי

יצירת מערכת ניהול למידה פנימית לארגון מעודדת התפתחות אישית בקרב העובדים. בעזרת הטמעת השפה העיצובית אנחנו מעצימים את תחושת השייכות לארגון. יש לנו את היכולות לעצב את המערכת באופן מותאם החל מסידור רכיבי המערכת על המסך, ועד הצבעוניות, הפונט ורמת הפונקציונליות.

למידה משולבת

מדובר על שילוב הרמוני בין למידה פנים מול פנים ולמידה מקוונת (Blended learning). בזכות מערכת הלמידה שאנחנו מפתחים, אפשר לנהל את הלמידה המשולבת תחת פלטפורמה אינטואיטיבית אחת.

קהלים דינמיים

בזכות הצלבת נתונים ואינטגרציה עם מערכות הארגון אפשר ליצור קבוצות למידה היררכיות. למשל, קבוצות ייעודיות של: מנהלים בכירים, מנהלי צוות, מנהלי מוצר ועוד.

תוכניות למידה

במערכת שלנו אפשר לפתח מסלולי למידה מותאמים אישית כך שיתאימו לרמה, לתפקיד ולכישורים השונים של אנשי הצוות בארגון. כך שגם בין אנשים מאותו הצוות אפשר להתאים מסלולים אישיים על פי המיומנויות הספציפיות אותן נרצה לשפר.

מעורבות הלומדים

כחלק מהלמידה העצמאית - אנחנו מוסיפים מעקב מבוסס אחר ביצועי הלומדים. המעקב מאפשר למדוד איך אנשי הצוות משתתפים בקבוצות הדיון וכמה הם מתקדמים בהשלמת הפעילויות, תוכניות הלימוד והמבחנים. אפשר לעודד אותם להתקדם ולהשלים את הלמידה בעזרת שימוש בכלים שונים כמו: אישורים דיגיטליים, נקודות, תגים (badges) ולוחות תוצאות.

דיווח יעיל

מנהלי ומנהלות ההדרכה יכולים להתאים על פי צרכיהם מגוון רחב של דו"חות כדי לקבל תמונת מצב ארגונית. אפשר להתאים באופן אישי את הנראות הויזואלית של אותם דו"חות על ידי גרפים שונים ועיצוב Dashboard מותאם.

יכולות תכנון וניתוח

בעזרת תכנון תכניות לימוד והצבת יעדים ארגוניים במערכת אפשר לשנות את תרבות הלמידה הארגונית. תוך זמן קצר, אנשי הצוות, המנהלים וכך גם הארגון כולו ירגיש בשינוי המשמעותי שנוצר.

שיפור ביצועי העובדים

מנהלי ומנהלות ההדרכה יכולים ליצור מגוון קורסים מותאמים בצורה מהירה ואיכותית כדי לבסס את הרמה המקצועית בארגון. כמו כן, המערכת מאפשרת פתרונות נוספים לגישור פערי הלמידה בארגון. למשל: משובים יכולים לסייע למנהלי ומנהלות ההדרכה להבין אילו קורסים עבדו יותר ואילו פחות וכך להיות בתהליך שיפור מתמיד.

הלקוחות שלנו

l University of Haifa Weizmann Institute of Science davidson Hary Open University of Israel
Annoto wotd ort logo levinsky afeka Shenkar Component bpm

הצצה לחלק מהפרויקטים שלנו

פרויקט אנגלית אקדמית

מערכת מוודל של מכון דוידסון

הכל נשמע מבטיח,
אבל יש עוד שאלות הכי טוב שנדבר?

רק צריך להשאיר כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם

    היית רוצה לדעת על פיתוח חדש שלנו לפני כולם?

    רק צריך להשאיר מייל ונוכל לשלוח לך עדכונים על הפיתוחים החדשים שלנו בתחום הלמידה (:** לא לדאוג, אנחנו שולחים מיילים רק כשיש לנו משהו ממש גדול ומרגש לספר עליו.