Skip to content

פרויקט אנגלית אקדמית

פלטפורמה ללימוד עצמי

מרכז שהם של האוניברסיטה הפתוחה פנו אלינו בבקשה לבנות מערכת ניהול למידה שתאפשר למשתמשים ללמוד אנגלית אקדמית באופן עצמאי. הצורך היה לקדם תרגול עצמי של קריאת מאמרים אקדמיים תוך רכישת כלים ומיומנויות על פי רמה אישית. שמחנו לעמוד באתגר ולהקים פלטפורמה עם חווית משתמש טובה ואינטראקטיבית כדי להפוך את חווית הלימוד של קורסי האנגלית האקדמית לקלה יותר.

linux mysql php lom bootstrap html jquery css js

מה היה האתגר?

לאפשר תהליך יעיל, כולל וחוויתי ללמידה מתוקשבת של קורסי אנגלית אקדמית. החל מהתאמת מסלול הלימוד בדרגת קושי אישית, דרך למידה מתקדמת שמייצרת תרגול עצמי בקלות ועד הפקת תעודת קורס סיום. כמו כן, במהלך תהליך הלמידה בקורס, היה צורך במעקב לימוד אינדיבידואלי.

איך עשינו את זה?

פיתחנו פתרון על גבי פלטפורמת מוודל של ערכות עיצוב מותאמות אישית המאפשרות לבנות תצוגות קורס אינדיבידואליות. על ידי שילוב של רכיבי תוכן אינטראקטיביים הפכנו את הלימוד העצמי לנגיש וקל יותר. כמו כן, ייבאנו תוכן מחו"ל ו-"גיירנו" אותו כדי להגדיל את חווית המשתמש ולהפוך אותה לחדשנית ומתקדמת יותר. הנה כמה דוגמאות:

  • התאמה אישית - כל המשתמשים יכולים לבחור במסלול למידה אישי על פי דרגת הקושי שלהם. בלמידה מתוקשבת וא-סינכרונית חשובה חווית משתמש טובה כדי לאפשר תרגול עצמי חוזר בדרגות קושי משתנות.
  • תוכן אינטראקטיבי- בעזרת תכנים אינטראקטיביים, משחוק הלמידה ועיצוב אישי של הפרופילים, המשתמשים הופכים ללומדים פעילים ואחראיים לסביבת הלימוד שלהם.
  • מעקב למידה פרסונלי- כל תהליך הרישום, בחירת המסלול, שמירת אנליטיקה של קצב ההתקדמות בנוי כך שהמשתמשים יכולים לעקוב באופן עצמאי אחר תהליך הלמידה שלהם.
  • project-4-t-3-6

רוצים לדעת יותר?

לחיצה קטנה והמומחים שלנו יצרו איתך קשר טלפוני לתיאום הדגמת המערכת אחד על אחד

לצפייה במערכת

הצצה למערכת

percent circles

88%

שיפור ביצרת אסטרטגיות למידה

ושימוש בהן בקורסים המתוקשבים

42%

עליה בלמידה העצמית

.

התוצאה - פיתוח אסטרטגיית למידה אישית

בזכות הוספת ערכות עיצוב אישיות ויצירת תוכן אינטראקטיבי - איפשרנו למשתמשים להפוך את קורסי האנגלית האקדמית למהנים יותר. המשתמשים יכולים לבחור באופן עצמאי את הרמה שלהם, קצב ההתקדמות, עיצוב הפרופיל ועוד. כמו כן, על ידי כלים אנליטיים הם יכולים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם וליצור לעצמם אסטרטגיית למידה אישית. הפכנו את הלמידה המתוקשבת והעצמאית לחדשנית, אינטראקטיבית וחוויתית יותר.

היית רוצה לדעת על פיתוח חדש שלנו לפני כולם?

רק צריך להשאיר מייל ונוכל לשלוח לך עדכונים על הפיתוחים החדשים שלנו בתחום הלמידה (:** לא לדאוג, אנחנו שולחים מיילים רק כשיש לנו משהו ממש גדול ומרגש לספר עליו.